Alla inlägg den 18 september 2011

Av fighterspirit - 18 september 2011 14:28

Jag lever! Har bara haft en stressig helg som vanligt.

Skogen var som väntat, kall och inget för mig. Det var mysigt att sitta med klassen runt lägerelden, men alla förberedelser innan vi väl satt där var mindre roliga. Laga mat på stormkök, resa upp vindskydd, hugga ved och mycket mer. Usch och blä. På natten frös jag som en snöflinga och fick inte heller upp värmen. Jag sov kanske 2 timmar.

På fredagen hade jag räknat med att vara ledig, men de behövde verkligen mig på jobb så det var bara till att dricka en kanna kaffe och get back to work. Ingen vila för mig, men som tur fick jag gå tidigare! Då var det klassfest som gällde och jag var ute hela natten. 

Morgonen efter var det träning som vanligt! Skönt teknikpass som jag uppskattade enormt mycket eftersom det är match nästa helg!

Och nu sitter jag här med andan i halsen. Rummet har precis blivit städat och snart ska man till jobb igen. Hmm... Känner mig inte alls taggad. 

 




Ovido - Quiz & Flashcards