Alla inlägg den 11 september 2011

Av fighterspirit - 11 september 2011 14:01

Då var det söndag igen... Men jag har faktiskt haft en bra helg. Fredagen var det jobb som vanligt, men igår fick jag den stora äran att vara ledig. Det firade jag med en tur till Ullared! Whoho. Mycket shopping och folk! Man var ju med om en och annan kundvagnsstrid...På kvällen träffade jag några vänner som jag inte har träffat på länge. Jag har verkligen saknat dem! Jag kommer inte ihåg sist jag skrattade så mycket. Vi körde runt i min kompis bil och jag njöt av varje sekund av min lediga tid. Vi gjorde en del saker som man gör när man precis har fått körkort... Jag vara bara så glad över att sitta bredvid och inte ha något som helst vettigare för mig. Jag var bara en 17-åring som umgicks med mina vänner, utan att ha något annat att bry mig om. Inget jobb, ingen träning ingen skola. För vissa är det en självklarhet att träffa sina vänner varje helg. Men för mig är det inte det. Så idag blir det att prata med chefen om lite mer ledighet.

Wish me good luck.

 

Ovido - Quiz & Flashcards