Alla inlägg den 15 september 2011

Av fighterspirit - 15 september 2011 08:46

Igår fick jag äntligen träna igen ! Så skönt det var! Min tränare tog det lugnt med mig, vilket jag inte var så jätteglad över. Men jag vet att det är för mitt eget bästa. Det är bara väldigt svårt att inse det när du är nere på klubben och all din energi vill ut...

Idag ska jag åka till skogen med min kära klass. Vi har en kurs som heter natur och friluftsliv.  Det innebär att vi ska resa upp vindskydd och laga mat mitt ute i skogen på ett stormkök samt spendera en natt där. Jag är inte överlycklig om vi säger så. De har lovat regn och kraftiga vindar. Jag hoppas jag vaknar upp helskinnad. Utan några åttabenta vänner, ytan förkylning och utan att ha frusit allt för mycket. Så jag skriver väl igen i morgon. Om jag överlever!



 




Ovido - Quiz & Flashcards