Direktlänk till inlägg 6 oktober 2011

En dag ur maskinens liv

Av fighterspirit - 6 oktober 2011 22:30

Ibland tror jag att jag är en maskin. Eller det känns så i alla fall. Maskin eller robot, något av det.

Steg upp klockan 06:00 för att ta mig till klubben och träna. träningen börjar 09:00, men eftersom man är en trogen pendlare får man gå upp i tid... Sen var det skolan som stod på tur, engelska och idrott. Gissa vad jag gjorde sen?... På bussen direkt efter idrottslektionen för att återigen ta mig till klubben...

Ja så brukar mina torsdagar se ut.

Men jag älskar verkligen träning och skulle inte klara mig utan den. Så jag ska gå upp lika tidigt i morgon!

Morgonpassen ger så mycket, det är bara jag och min tränare som finslipar min teknik. Morgonpassen är något jag ser framemot varje vecka, trots det att man måste gå upp innan tuppen.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fighterspirit - 11 oktober 2011 14:14

Nu vill jag ha lov! Väldigt mycket lov! Är ganska så stressad för tillfället. Har mycket plugg i skolan, träning som vanligt och jobbet så klart. Men något jag inte hade räknat med är att en på jobb ska åka iväg på semester. Vilket innebär att jag ...

Av fighterspirit - 5 oktober 2011 20:54

Jag skäms nästan när jag sitter här och skriver... har inte skrivit på 10 dagar nu. Men jag har verkligen inte haft tid. Får berätta vad som hänt i mitt stressiga liv.   Vill börja med att berätta att jag vann min match! Det var en seger som ja...

Av fighterspirit - 22 september 2011 20:07


Skäms över min dåliga uppdatering. Men för tillfälligt så har det inte funnits någon tid till att blogga. Det har varit intensiv träning, jobb och skola. Har nämligen match nu på lördag! Som jag har längtat ! Men det är inte därför jag skriver, ege...

Av fighterspirit - 18 september 2011 14:28


Jag lever! Har bara haft en stressig helg som vanligt. Skogen var som väntat, kall och inget för mig. Det var mysigt att sitta med klassen runt lägerelden, men alla förberedelser innan vi väl satt där var mindre roliga. Laga mat på stormkök, resa u...

Av fighterspirit - 15 september 2011 08:46

Igår fick jag äntligen träna igen ! Så skönt det var! Min tränare tog det lugnt med mig, vilket jag inte var så jätteglad över. Men jag vet att det är för mitt eget bästa. Det är bara väldigt svårt att inse det när du är nere på klubben och all din e...

Ovido - Quiz & Flashcards