Alla inlägg den 4 september 2011

Av fighterspirit - 4 september 2011 11:36

Igår när jag satt vid min datorn och nästan hostade upp alla mina kroppsdelar kom jag och tänka på hur mycket jag egentligen saknar mina vänner.

Jag är verkligen jätteglad över mitt jobb. Det är bra lön och bra arbetskollegor. Men att jobba varje helg är väldigt krävande. Jag går i skolan mån-fre och där i mellan kommer en hel del träning också in, och på helgen är det jobb. Jag kommer inte ihåg när jag träffade mina vänner senast. Innan hade vi tjejkvällar och ibland var vi blandade hur som helst, vi hade så himla roligt!

Jag saknar tiden då man inte hade så mycket ansvar. Tiden innan gymnasiet, tiden innan allt jobbande, tiden då allt inte var så väldans viktigt. Det är väl såhär att bli äldre. Man har en massa ansvar och får ofta sätta sig själv i andrahand. Nu låter det nästan som jag är trettio år, och jag har inte ens fyllt arton än... Det jag vill få fram är att jag nog hade mått bra av en dag ledigt från jobb för att träffa mina vänner. Nu är det dåligt att jag är en anonym bloggare, för jag hade så gärna velat att de hade läst detta...

Ovido - Quiz & Flashcards