Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av fighterspirit - 28 augusti 2011 12:06

Vilken helg det har varit. Väldigt mycket och jobb och åter igen jobb. Men jag hann med att springa en mil som jag sa att jag skulle göra. Jag är inte helt säker på vilken tid jag fick, men runt 50 min blev det. Det var en helt okey tid för att vara första gången, så jag är nöjd över mig själv. Jag trodde att det skulle vara jobbigare än var det var faktiskt. Vilket betyder att jag har en bra kondition! Yheah!

En annan sak som inte är lika rolig är nämligen att jag väger lite över den viktklassen jag ska tävla i. Något som gör en väldigt stressad när tiden börjar rinna iväg inför match. Så nu börjar det en intensiv period med min egna mat- och motionsklocka...

Dåligt för mig bra för er, för tänker skriva en massa goda tips på saker som man kan stoppa i sig som är nyttigt och kalorisnålt :)


 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards