Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av fighterspirit - 19 augusti 2011 15:27

Då ska man göra sin plikt i samhället och gå och jobba i några timmar... Många som jag känner ska ta sig till Malmöfestivalen som drar igång idag. Men för lilla mig blir det att stå i grillen och göra hungriga människor mätta.

Nu ska jag skutta iväg till jobbet medans min mp3 spelar - dum av dig, med Daniel Adams-Ray.






Av fighterspirit - 19 augusti 2011 13:47

Trots att jag än så länge är anonym, vill jag ändå att ni ska lära känna mig lite bättre. Kan ju vara kul att veta vad det är för en filur som sitter och skriver. För att det inte ska bli en hel novell från födsel till nutid, ska jag bara beskriva mig med 5 enkla ord.

  • Lojal
  • Galen
  • Pratglad
  • Social
  • Ödmjuk

Så skulle jag vilja beskriva mig själv med 5 ord. Jag har även bett min mamma göra samma sak. De såg lite annorlunda ut...


  • Bitch
  • Bitch
  • Ärlig
  • Snackemoster
  • Lojal

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta över att bitch kom med två gånger...

Men nu har ni i alla fall en liten bild över hur jag är som person.


När vi ändå är igång... 5 saker som jag gillar och ogillar


 

Detta är jag i ett nötskal kan man säga...

Med tiden kommer ni lära känna mig mer och mer... Med förutsättningar att ni följer min blogg så klart. 



    

Av fighterspirit - 19 augusti 2011 12:31

För några dagar sedan insåg jag att sommarlovet håller på att ta slut. Något som man har vetat om ett tag, men som man har sagt schh till, varje gång någon har påpekat det. Skolan börjar nu på måndag... Jag kan inte säga att det är något jag ser framemot. Klart det ska bli kul att träffa klassen igen. Vissa har man inte sett på hela sommaren. Men läxorna och pluggandet kan jag vara utan ett tag till. En till positiv sak med att fängelset (så som vi i dagligt tal kallar skolan) börjar igen är att man kommer tillbaka till sina vanliga rutiner. Så som gå upp i normal tid, äta frukost på morgonen som vanliga människor gör, och inte klockan 4 på eftermiddagen.

Det kommer bli en intensiv period med skola, träning och jobb. Men som någon vis snubbe sa  "Vila kan man göra i graven".





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards