Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av fighterspirit - 17 augusti 2011 22:04

Detta är något jag aldrig trodde skulle inträffa...


Jag är en tjej som har en förmåga att älska saker som jag tidigare har hatat.
För 6 månader sedan kunde jag inte ens titta på en tomat utan att få rysningar, nu äter jag tomater som äpplen.

Under en lång tid har jag sagt att jag hatar bloggare, de är patetiska som tror att folk bryr sig om de köper en pincett i stan eller hur många koppar kaffe de dricker under dagen... Men titta på mig nu, här sitter jag med min laptop i knäet och skriver första inlägget i min blogg.

Men jag har lovat mig själv att min blogg inte ska handla om hur många små söta kjolar jag har i min garderob eller vilket märke mitt schampo och balsam har.

Min blogg ska handla om... Ja det vet jag inte riktigt själv.

Mycket om träning och kost, men den ska även inspirera. Jag vill få så många som möjligt att inse att med bara vilja kan man gå hur långt som helst.

Jag kan bli en bra boxare och ni där ute kan lösa världsproblem, så som ta på sig sina gympaskor och gå ner till gymmet eller ta hand om 5 ungar och ändå ha energi kvar till att vara en bra man/hustru.


Hoppas ni kommer att gilla min blogg, om inget annat så får jag ut lite tankar och känslor i alla fall.

 / Fighter spirit


 










Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards