Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av fighterspirit - 21 augusti 2011 11:30

Vilken Lördag det blev.

Först blev en tur med mina päron upp till farmor, där hann jag även med lite avkopplande shopping i ett köpcenter i närheten. Garderoben måste få ett litet lyft nu innan skolan börjar. Efter det blev det raka vägen till jobb, där det var ganska så lugnt, vilket var skönt som omväxling.

När jag kom hem vid 23-tiden var det att slita ut alla sina kläder från garderoben och bestämma sig för vad man skulle ha på sig, jag var nämligen bjuden på fest hos en kompis som fyllt år. Men det var lättare sagt än gjort. Jag lider nämligen av beslutsångest. I vissa sammanhang kan det upplevas som humoristiskt, men sådär 98 % av fallen, ett rent helvete. Lång om länge när mitt rum hade förvandlats till en wakling closet, var jag klar. Då var det bara på med mina skor och ge sig iväg.

Det blev en lyckad kväll med många skratt och det var en skön avslutning på sommarlovet.

 Idag har solen äntligen vågat krypa fram, så ska pressa som ett djur för att få lite färg! Blir tyvärr ingen längre stund, för ska även hinna med att jobba idag.



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards